Często zadawane pytania


1. Czy programy są nadawane cyfrowo?
Tak. Telewizja JAMBOX jest w pełni cyfrowa co oznacza, że dostarczamy ją do Twojego telewizora w takiej jakości w jakiej nadaje ją nadawca. W żadnym miejscu naszej sieci nie idziemy na kompromisy, nie reenkodujemy, nie upscalujemy, nie zmniejszamy przepływności strumienia bitowego. Już dziś jesteś przygotowany na cyfryzację telewizji naziemnej i planowane wyłączenie nadajników naziemnych będzie dla Ciebie niezauważalne.

2. Czy do odbioru cyfrowej telewizji JAMBOX potrzebne są specjalne urządzenia?
Dostęp do multimedialnej platformy JAMBOX realizowany jest z wykorzystaniem cyfrowego dekodera. Urządzenie jest udostępniane abonentom wg aktualnego cennika i warunków. Abonent może wybrać typ dekodera.

3. Czy do dekodera cyfrowego można podłączyć każdy telewizor?
Tak, do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony w wejście SCART (Eurozłącze) lub wejście analogowe (composite video-in). Natomiast jeżeli jesteście Państwo posiadaczami nowoczesnego odbiornika z matrycą LCD lub plazmową, wyposażonego w cyfrowe wejście HDMI, zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia – umożliwia ono wykorzystanie w pełni możliwości sprzętu i pozwala cieszyć się wysoką, cyfrową jakością obrazu i dźwięku (złącze HDMI dostępne jest w dekoderach oznaczonych HD).

4. Czy mogę mieć telewizję JAMBOX w drugim pokoju?
Tak. W cyfrowej telewizji jest to możliwe posiadając kolejny dekoder. Ale nie martw się, że będziesz musiał płacić pełny abonament. Dzięki usłudze MULTIROOM możesz mieć dodatkowy dekoder w niższej cenie abonamentu. Ważne jest, że wszystkie programy jakie masz wykupione w podstawowej usłudze będziesz mieć dostępne na drugim dekoderze tylko przy opłacie miesięcznej za usługę multiroom i za dzierżawę wybranego dekodera (zgodnie z cennikiem).

5. Czy mogę wykorzystać kabel koncentryczny po starej kablówce?
Nie, telewizja JAMBOX korzysta z innej technologii. Telewizja JAMBOX pracuje wykorzystując nowoczesne, w pełni cyfrowe okablowanie używane równocześnie do dostarczania sieci Internet i telefonii. To okablowanie, w pełni symetryczne z powodzeniem wystarczy, aby dostarczać do Twojego mieszkania jednocześnie kilka kanałów w jakości HD, usługi wypożyczalni filmów (VOD), gry sieciowe a w przyszłości telewizje trójwymiarową (HD-3D). Są to sieci Next Generation Networks ( NGN). Jeżeli zainwestujesz w doprowadzenie kabla komputerowego w pobliże telewizora postaramy się w przyszłości sprawić aby dekoder JAMBOX stał się domowym centrum rozrywki i abyś mógł na nim odtwarzać filmy i słuchać muzyki zgromadzonej na swoich domowych komputerach.

6. Czy dekoder mogę kupić na własność?
Tak. Jest taka możliwość. Ale równie możesz taki dekoder wydzierżawić

7. Co się dzieje po zakończeniu umowy terminowej?
Umowa staje się normalną umową bezterminową z abonamentem wg cennika chyba, że w regulaminie promocji umowy terminowej jest inny zapis.

8. Czy jest możliwość zmiany dekodera SD na HD?
Tak. Wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie.

9. Czy wszystkie programy telewizyjne nadawane są w jakości HD?
Kablówka JAMBOX reemituje sygnały telewizyjne i radiowe w takiej jakości w jakiej są one dostarczane nam przez nadawców programów. Obecnie tylko parę kanałów jest nadawanych w jakości HD ale wszyscy nadawcy zapowiadają w tym obszarze duże zmiany w najbliższym czasie. Oferta programowa telewizji JAMBOX jest stale rozbudowywana o nowe kanały w jakości HD. Warto też zaznaczyć, że nie tylko kanały możemy nadawać w HD, j uż dziś oferujemy także materiały HD w usłudze wideo na żądanie VOD.

10. Czy w pakiecie wielotematycznym są kanały nadawane w jakości HD?
Tak. Jest kilka kanałów jakości HD. Pakiet kanałów można sprawdzić w dziale Pakiety.

11. Czy dekoder JAMBOX będzie współpracował z zestawem kina domowego?
Tak, dekoder JAMBOX można połączyć z zestawem kina domowego. Dekodery są wyposażone w analogowe wyjścia audio oraz w cyfrowe wyjście S/PDIF – wykorzystanie go do połączenia z zestawem kina domowego pozwoli Państwu cieszyć się wysoką jakością dźwięku w standardzie 5.1

12. Czy i na ile można zawiesić usługę telewizji?
Niestety nie ma możliwości zawieszenia usługi telewizyjnej.